殺出香港.消滅九龍

2007/07/08 at 6:40 | Posted in hong kong, reading | 2 Comments

一個又一個星期二,午飯過後,同事們便會開始絮絮唸唸,
有位就入,彈幾句對白出來,因為午飯時間看過了新一期的「偽科學鑑證」和「標童」,
他們的對白寫得越來越準(如果有對白)。

我也想好像馮禮慈那樣 cool地說一句:Both Good.
But 這樣不夠表達我看這兩本書的興奮囉,
真係好聰明好絕核好有心好好笑好有同感 !
阿德(右書)比較天馬行空、絕核、核突、麻甩、好好笑,把廣東話發揮到極至,好得,
小克(左書)比較細膩、窩心、感性、角色可愛,都好笑,會流淚,餘韻悠悠。

兩本都愛死了,買啦,好睇喎。
不說還是要說這句:香港人應該要睇。
獨立漫畫人要支持呀o架(雖然大家隔離左右應該都有人買了,借得到來看~)。

p.s.
六月號的誠品好讀做了香港特輯,內裏的插畫就是阿德(楊學德)畫的,
小克近期紅,四處都看到他和他的安安佳佳bitbit。

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Want to read!! Will buy when I get back to HK~

  2. 我都好想你睇!
    可惜我啱啱先睇完,否則就可以搭亞冰寄埋畀你,
    如果你未返來之前我去日本,我帶畀你!


Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

