小勝一仗

2007/05/09 at 11:20 | Posted in culture, hong kong | 4 Comments

今天早上有關皇后清拆撥款的決議押後,
而在下午的會議古蹟諮詢委員會把皇后碼頭評定為一級古蹟,
本土行動代我們小勝一仗,可賀。
功勞歸於他們。

不過荒唐在一級古蹟不享法定保護地位,
接下來戰況仍保持在踩綱線狀態,
敬請多多關注。

4 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 孫公已經第一時間話必定要拆咗先啊!

  2. 係!上星期都通過咗唔可以原址保留,
    其實經已證明咗唔拆都唔影響工程,
    佢地仲係想抄家咁拆晒我吔D嘢,
    點說得過去呢?
    好似出咗班家賊咁,一日要你响屋企吼到實,
    唔係就會唔見咁D嘢。
    真是家門不幸。
    依家撥款能不能通過是關鍵。

  3. 我反而覺得最不幸係呢 d 清拆事件,

    現在大部份香港人唔覺得係切身問題,

    比政府有足夠信心去盲撞!

  4. 你講得好啱!
    天星事件時,有天過去,剛好有朋友一齊,
    我問佢去唔去,佢答我:「我冇feel喎。」
    我朋友咁坦白都係好o既,
    但係其實呢單嘢唔係有feel冇feelO既問題,
    正如瞓覺、食飯,有冇feel都係要食要瞓喎,有病就要睇醫生,
    自己o既事,係要處理咖嘛~~


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

