男子組書面語翻譯

2005/10/01 at 4:01 | Posted in culture, hong kong, music | 2 Comments

看不明白《男子組》的歌詞吧,如果不是香港人,
在這裏做個概略的註解,
可是神韻則翻譯不來了。

灰色字是註譯。

你的心情我能感受 還是有話說不出口
一二三四
對 我們再次有些事情需要你知道
兄弟打氣

中環人(在香港中環上班的人,上班族的代稱)收工(下班)除呔(脫掉領帶)
黑皮鞋收埋(收起)
穿新出經典復刻 七零年波鞋
湊夠腳約下(相約)老友(老朋友) 
踢下波冇壞(踢踢足球也不錯,30代的香港男子少年時代都少不了硬地足球場上的生活)
細個嘅老友到晒(小時候的朋友都出現了)
個個(誰)都肚腩大

新波衫波Boot皮球 衝出球場拉柴(死掉)
心情如小孩 仲扮活潑通山嗌(更裝活潑四處叫喊)
波友一黐埋(待一塊)
吹水(胡扯)懶詼諧(好像很有幽黙感似的)
三張幾(三十多歲)通處派(
這個…..是把「三張幾」借用到橋牌上去吧…可能)
佢大力射咗(把球踢了)出界

身邊靚女走晒(跑光) 我額頭禿鬼晒(禿光)
仲廿歲仔咩(還是二十多歲的男孩嗎) 嘥氣(甭說) 
係咪(是不是)要想死 想死你都有排(還要等很久)

車樓我點供晒(全都要我供款) 一身屁股的債
仲扮(再裝)眼濕濕 扮晒嗡耷(裝發霉) 
但係我都冇(無)錢點(怎麼)借錢你還欠債

老友咪(不要)嘆氣 我點(如何可以)幫你 baby
振振兩臂 拍拍背肌打氣 baby
力要谷起(鼓起) 
想當天可以孩子氣
未要孭飛(負責任) 
今天爭爭氣男子組 靠你

死仔(朋友間對男子之匿稱) 嚟埋堆啦埋(一起來吧)
死佬(同上,但「佬」比「仔」年長) 玩得起玩埋(一起玩)
死仔包(同上上) 爭乜鬼(什麼)金牌
一齊 跑唔完都跑埋
(跑不完也要跑完)

小球場 一班耆英 跑全場死捱(撐)
筲箕灣(香港島地區名)施丹(Zidane)大坑(香港島地區名)碧咸(Beckham)狂打柴(不成氣,閃到腿)
踢兩嘢(一會)個個斷氣 
個個煙癮大
老友記老過魯爾(Raul)
對腳應切去賣

呢班波(這隊球隊) 當打時期(黃金歲月) (嬴)小型球金牌
呢場(這場)全挽鞋(大敗) 
大啖白泡嘔得快(很快口吐白沫)
口水都乾埋(乾掉) 
踩波車(腳在球上滑過去….好難譯啊!)拗柴(閃到腿)
乜筋都抽過晒(各部分也痙攣)
佢淨係打Winning快他只是打winning eleven這遊戲最棒)

啤酒兩Jar隊晒(喝掉2 jars)
身紀(身孕,肚腩的意思)有得好快
係咪(是不是)要收身 減肥 
食藥再搣脂 姿整過小女孩
返工我返足晒(每天都有上班)
我份人工減晒(減了) 
又未到炒得(又還未給辭退) 
未算死得 
就算炒最多早退休暢遊世界
老友咪嘆氣 我點幫你 baby
振振兩臂 拍拍背肌打氣 baby
力要谷起 想當天可以孩子氣
未要孭飛 今天爭爭氣 男子組 靠你

細個大家執波很快
個個大把瀟灑走上街
球場維記(維多利亞公園)
行行企企
平台(球場上的觀眾席)瞓覺(睡覺)
魚翅我食到飽晒

要買合金(超合金模型)爸爸即買
細個話知當街小個解
童年時你 童年時我 
聯群結拜 成個世界我玩晒

老友咪放棄 放都嘥氣 baby
振振兩臂 拍拍背肌打氣 baby
用腦谷起 一班啤酒肚在喘氣
大晒腹肌(大展腹肌) 波波交俾你(傳球給你)
男子組 靠你

老友我撐你(支持你) 我梗(一定)幫你 baby
振振兩臂 拍拍背肌打氣 baby
射到飛起(射門把球踢飛了) 今天點可以話知你
仲放飛機(同上,也指不守約) 爭番一口氣 男子組 靠你

 

 

2 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. thanks so much~~

  2. you’re welcome, hope it helps 🙂


Leave a Reply

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

